Jump to content

Nordisch Drift Crew


SunDee
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am 12.8.2021 um 14:42 schrieb jogger86:

Moin, schön das zu hören. Komme auch aus der Gegend (Trittau, SH) Wieviele Mitglieder seid ihr und wie groß ist die Bahn?

 

Am 12.8.2021 um 14:42 schrieb jogger86:

Moin, schön das zu hören. Komme auch aus der Gegend (Trittau, SH) Wieviele Mitglieder seid ihr und wie groß ist die Bahn?

Moin,der harte Kern besteht so aus ca 12 aktiven Fahrer Wir haben eine 4x2 mStrecke und eine Strecke für Dir DOGs.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

In order to optimize our website for you and to continuously improve it, we use cookies. By continuing to use the website, you consent to the use of cookies. Further information on cookies can be found in our Privacy Policy