Jump to content

BEENDET DR!FT Online-Games 2021 - Season V - Lauf 3 - "Rundlauf"


Peter

Recommended Posts

Div 4. - 56:163 sek.

OK - Darkman_RS

Da ich ja auch aufgestiegen bin, von Div. 5 nach Div. 4, müsste ich doch auch ein weiteres Abzeichen bekommen haben, oder? P3-S4 21??

Sehe gerade, dass ich ja nur fünfter in der letzten Season gworden bin!!!!! Wieso bin ich denn dann aufgestiegen???

Edited by Darkman_RS
OK - Darkman_RS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vor 35 Minuten schrieb S2Junior:

Sehe gerade, dass ich ja nur fünfter in der letzten Season gworden bin!!!!! Wieso bin ich denn dann aufgestiegen???

Das kommt auf Grund von Inaktiven Fahrern die aus der Tabelle genommen wurden. Das hat gerade in den unteren Divisionen zu vermehrten Aufsteigern geführt 😉 . Und die Abzeichen gibt es nur für P1 - P3.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

In order to optimize our website for you and to continuously improve it, we use cookies. By continuing to use the website, you consent to the use of cookies. Further information on cookies can be found in our Privacy Policy